Jag såg den!

Nu har jag gjort mitt för idag! Inte så att jag nu ska gå o lägga mig o gömma mig under täcket resten av kvällen, men pluggat klart de har jag:)

Suttit med den där jädra teorin i två dagar nu, men nu känner iaf jag mig nöjd. Visst småändringar måste göras, hehe måste de väl jämt göras, men överlag tycker jag den är helt okej o har ne röd tråd. Ska kolla ett tvprogram nu, sen in i duschen.

På tal om tv så gick jag upp 7.15 imorse o kollade på julkalendern, me like... me like a lot!! Den ska jag allt se till att kolla på nu i december...

Ikväll ska vi ett gäng hem till Susanne på lite fest. Ska bli riktigt skoj:) O skönt att få göra nåt nu när man suttit inne blandböckerna hela dagarna!

Wow helg, jag är fri!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback