Jag har nåt som inte ni har... hihihi

Efter en lång dags resande är jag äntligen framme.. i de finska skogarna... (jag vet att du är avis på mig Erik ;)) Resan gick väl okej förutom att vi helt plötsligt hamnade utomhus i ett antal minusgrader i över 45 min. Väntsalen var ju då stängd..  vad lycklig man blir då! Mamma o jag lyckades dock roa oss genom ett antal ordlekar som om man sammanfattar dem helt plötsligt innehöll väldigt skumma ord som olé, olé, enbärsdricka o diarée! Haha men tiden gick ju iaf.

Nu ska jag snart sova, klockan är ju faktiskt halvtolv här. Iofs inte så farligt tidigt o jag behöver inte gå upp i ottan imorn, men är skittrött! O så håller jag ju då på o läser en bra bok :P Haha, jajamen finns en där ute nu som ler stort :D

Imorgon bär det av till mormor så där kan jag med 100 % säkerhet säga att jag inte kommer sitta vid en dator. Hon har ju inte ens video eller cd-spelare så... Där ska vi vara till annandagen. Gosh hur ska jag som är beroende av tekniska prylar överleva?;) Hm gå ut i nån av alla skogar o leka med kottar, slå på nån med lite granris eller varför inte dra mig en rejäl koskenkorva? Hahaha, ne jag gissar på att jag kommer läsa en del :P

Ska jag göra er lite avis? Klart jag ska, man ska njuta när man har nåt som nån annan inte har o man vet att en del vill ha det... SNÖ!! Jajamensan, här är de snö! Dock inte så mkt som det brukar vara, men de snöade en del förut o vi kan ju hoppas på en fortsättning!!

Så från oss alla (jaja jag säger de från min släkt eller nåt) till er alla en riktigt GOD JUL!! Eller som vi säger här.. Hyvää joulua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback