Idag var det helg, min helg!

Wow jag har fixat större delen av min julklappshandel idag. Känns hur bra som helst!!

Sitter här o väntar.. maten är i ugnen. O Karl är o tränar. Jag är lat. Kollar Simpsons istället :) Men jag har helg så jag får vara lat. Har ju ingen helg lördag o söndag.. Jobbar ju båda dagarna o de hela dagarna.

Därför var de extra skönt att ha lite helg idag. Var duktig o plugga imorse så det är piano. Sen var vi ute på Tornby. Ikväll, jag håller med dig Elin, ska det bli hur mysigt som helst. Jultradition att lyssna på Lina som sjunger, dock i en ny kör men det ska bli spännande. Efter de bär det av på middag på NH, så gäller att inte äta hela magen full av makaronipudding :)

Hm, kan inte Karl dyka upp snart. Jag är hungrig juuuu!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback