Hon säger att jag är söt i de, så de så!

Helgens fullspäckade schema har redan börjat.. o hälften r ungefär förbi.

Igår var de glögg- och spelkväll hemma hos mig. Skojigt värre. Okej att jag rent ut sagt suger på att härma dialekter, men vi vann iaf:P Girlpower;) Avslutade kvällen med den gamla godingen Tecknet, var inte igår säger jag bara. Grymma de var vi, så grymma att vi inte alltid behövde göra tecknet utan att den andre hade de bara uppenbarade sig för oss :)

Hahaha inatt hade jag damp eller nåt, drömde nåt o började prata en massa. När jag vakna var jag mycket väl medveten om konversationen jag haft med Karl o jag kommer ihåg hur arg jag blev för att han inte fattade vad jag menade. När jag nu tänker tillbaka så förstår jag att han inte fattade, haha jag prata bara en massa goja :P

Idag har jag haft mammadag. Var ute på Tornby, gosh vad stort det är nu förtiden o massor folk!! Blev inte så många inköp, jag är klar med mina julklappar så jag var mest med som stöd. köpte dock på mig ett antal diadem, min mamma sa att jag var söt i diadem o man ska alltid lyssna på sin mamma (?). I vilket fall så har jag nu ett litet gäng med diadem i min ägo.

Nu sitter jag här o ska iväg till Jimmys årliga julfest. Rooooligt. Hackade precis spansk peppar, wow vad hett de blev när jag sulta lite på fingret... trots att jag tvättat händerna väldigt noga!

Syns i dimman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback