Hanna kan intyga :D

Yes yes, det är lördagkväll o jag är hemma. Inte så dumt. Drack faktiskt lite glögg förut, åt en lussekatt o ett stort gäng peppisar. Sen hann jag med en tupplur också. Ne som sagt, inte så dumt:P

Idag var jag i Norrköping med mor min. Hittade mig en väldigt fin matta som ska hamna i min sovalkov, får se vad Peddie gillar den då, har inte orkat lägga fram den ännu. Var skönt att komma hem sen, kände att min kropp hade lite sömnbrist.

Vaknade otorlig tidigt imorse o kunde inte somna om. Vandra runt lite i lägenheten innan jag la mig på soffan. Jag tror att Karl tyckte mitt beteende var ganska lustigt... Han undra varför jag liksom föredrog soffan framför att sova i sängen. Nope jag föredrar inte soffan, men kan man inte somna så kan man alltid göra de på soffan.. Eller hur Hanna? :) Låg i vilket fall vaken nån timme i morse o kollade på barnprogram, måste säga att det visas en del lustiga saker för barn! Lerklumpar med grönt hår.. Hm! Somnade sen, men blev väckt lagom till Julkalendern. Japp jag erkänner, spännande ju!

Kanske ska nämna gårdagen lite. Susanne hade ju då partaj där ute på landet, trevlig o soft kväll. Vi satt mest o snacka o diskutera både gamla o nya minnen... Bussresan hem var intressant, tror dock att jag fick lite komplimanger. Inte hundra, men det var intressant att dumma sig med lite folk. Jaa ni, varför blev de inte Naman o jag.. konstigt hahahahahahahaha!

Nej ska nog sova strax, iofs inte så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback