Grattis!!

Börjar känna av jullovet lite nu, har kunnat slappna av en del faktiskt. Var riktigt skönt att jag inte lämnade julklapparna till sista sekunden, utan dessa dagar har jag bara kunnat ta de lugnt o fixa de sista inför resan.

Ska kanske börja med o säga Grattis!!! Puss darling :)

Dagens mission är Harry Potter. Ja Erik jag ska verkligen göra allt jag kan så jag kommer ihåg o köpa den, lovar! Är den som ska inhandlas på stan plus några fler "ista minuten innan resan"-grejer, sedan hem till mamma en snabbis hem t mamsen för att fixa det sista med resväskan. Kvällen är ju nämnligen uppbokad för lite kalas ute på landet ;) Innan dess ska Eddie komma till kattpensionatet där han ska tillbringa julen. Usch vad jag kommer sakna den håriga lille murveln!!!

Nej nu ska jag in i duschen, sen är de dags to hit the town!

God jul på er!!!

Kommentarer
Postat av: Scarecrow/Stargazer

God Jul på dej också, ifall jag inte får fatt på dej. Ät mycket julbord ;)

2006-12-22 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback