Gäsp!

Oj vilken helg, känns lite som jag blivit överkörd av tåget! Denna helg har varit väldigt intensiv o jag har egentligen inte hunnit sätta mig ner o bara ta det lugnt på 36 timmar.

Av dessa 36 timmar:
19,5 h på jobbet
2 h på julmarknad i G:a Lkpg
4,5 h på stan
1 h garvad åt Erik
5 h sovit
+ resten gjort mig iordning/gått från nåt ställe till ett annat/ätit

Lite längre version kanske är ett krav från er sida;)
Började jobba igår vid kl 11. En heldag, såhär i julrushen, i kassan. Gick bra o var roligt! Efter det passets slut, en timme tidigare än beräknat (tack erik!), gick jag runt på stan lite. Sen hem en snabbis för lite matintag.

Jobbet igen. Var tänkt att jag "bara" skulle jobba till 24. Blev kvar till fem, iofs mitt egna beslut. Var ganska lugnt o tiden gick fort. Efter jobbet skulle jag få se Erik köra bil.. Blev ju inte riktigt så. SOPPATORSK! Hohoho, så roligt!!! Snäll som man är så väntade man som sällskap. Fick ont i skrattmusklerna o blev lite kall om fossingarna, men det var de värt. Gör gärna om de Erik ;) O då kanske jag skjuter på!

Hemma o i säng nån gång efter sex. Väckarklockan står på elva. Sömnigt att vakna, men det gick. iväg till julmarknaden i Gamla Linköping. Var väldigt trevligt o gott med en stömmingburgare! Funderade på brända mandlar, men man blir så beroendeo det är så dyrt för de lilla. Så jag höll mig. Hittade årets svårase julklapp, det var så härligt. Nu är de inte många kvar faktiskt!!

Mamma o jag åkte ner till stan sen o gjorde den ett par timmar. Krubb skulle intas på O'Learys. Ceasarsallad, mums mums! Sen till jobbet igen :( Där hände inte så mycket.. Jobbade, gick hem o nu är jag här! Snart i sängen dock, trött trött!

Har en ganska intensiv vecka framför mig, mycket händer i uppsatsskrivandet. Börjar närma sig sluttampen nu så bara o ge järnet. Hoppas verkligen inte jag behöver jobba imorgon.

Gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback