Dagens fighter!

Idag har jag genomlevt två kamper. Både tycker jag att jag lyckades med. Ena var med min uppsatspartner, hon tyckte jag hacka på hennes text.. men gaaah jag sa bara att jag inte förstod den o därför ville ändra den. Den andra var med Glocalnet. De hade så trevligt lovat mig att jag inte skulle behöva betala förrän i januari, o vad får jag på fakturan som kom idag... Jo en räkning som börjar i november. Vet inte riktigt vad som hände när jag väl kom fram (BARA 40 personer före mig i telefonkön), men killen plockade bort de felaktiga månderna så jag hoppas de ändrar de nu. Eftersom jag har autogiro så är de ju inte jag som bestämmer.

Det var nog min del i en kort sammanfattning. Ska nog sova nu, allt i min omgivning gör mig trött. Trots att jag sover bra om nätterna så har de blivit ett par tupplurer på eftermiddagarna. Ska verkligen bli skönt med jul, då kan jag koppla av o rensa skallen lite :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback