Börja bra, sluta segt!

Nu är jag sååå trött o seg!

Dagen började så bra. Lite plugg o sen besök av Moomin. Hon lagade mat till mig, o väldigt väldigt god sån. Smaka vilt, jag gillar vilt!

Eftermiddagen ägnades o lite plugg. Tänkte koppla av lite med Cityakuten innan jag skulle till träningen. Härligt, men somnar mot slutet o vaknar en stund innan julkalendern. Ser den o får sen panik för träningen snart börjar, hopp i träningskläder o ner till cykeln. Jaha. PUNKA! Blääää, fick halvspringa till gymmet för att inte komma försent. Uppvärmningen fixade jag på vägen då, kom in med andan i halsen vilket är sådär bra på ett sånt pass. Haha gillar Mias kommentar om att jag får ta det lite lugnt i början. Omöjligt kom vi fram till! var riktigt jobbigt eftersom sömnen fortfarande grusade i ögonen o kroppen var slut efter uppvärmningen. Men jag överlevde o det är väl huvudsaken.

Plugg o julklappsshopping imorn. Naejs som Karl skulle sagt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback