Utfrågningen..

Nu börjar jag faktiskt bli riktigt sugen på val! Jag är väl knäpp men jag gillar ju politik, ganska smart av mig att läsa det jag gör då :)

Programmet Utfrågningen har blivit en grej jag försökt följa, att jag inte är så förtjust i programledarna är en annan sak. Eller det är främst den manliga jag inte gillar. Idag insåg jag att jag är mer förtjust i "snälla" intervjuer, typ i morgonsoffan... Vet att partiledarna ska sättas unde rlite press o man ska få reda på vart de egentligen står, men jag hatar verkligen när programledare avbryter folk!

Ohly idag, ja vad ska man säga? Tyckte han gjorde ganska skapligt ifrån sig :) Men tycker att de flesta klarar sig skapligt så. Eller har ju iofs bara sett GP. Visst ja måste kolla upp om Hägglunds finns o kolla på på nätet...

Imorn är de personalfest. Skoj! Hoppas verkligen att jag i framtiden hamnar på en arbetsplats som har lika härliga arbetskamrater som jag har nu!! Har lite ångest inför en sak imorn, men men det sk anog bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback