Utan LOCK blir världen lite bättre ;)

Tillbaka till vardagen igen :) Men efter en vecka på landet (plus en timme förtid) så vaknar o somnar man ju väldigt ordentligt! Har ju gått o lagt mig senaste veckan ungefär mellan 22-24 (sv tid) o vaknat mellan 7-8 (sv tid). Detta gjorde ju att jag somnade ganska tidigt igår o vaknade hyfsat tidigt även idag.

Planerna idag var ju att fixa lite kontorsgöra på jobbet o sen leka med Karl. Så efter att jag snällt stått o väntat på Karl ( som tydligen varit busig o fått lite kvarsittning, eller så var de Naman som ville utöva lite maktutövning... ;) ), så har jag ett mål. Fooood! Min mage vill ha mat, o god sån. Vart hamnar vi? Jo på McDo i Ryd! O yeah, I agree Karl vi hängde verkligen som ett gäng tonårskids. Gamla personalfester, efterfester, spöken, spel o ack att förglömma LOCK, diskuterades glatt o högljutt hihi. Efter hänget på McDo so blev de lite kramkalas med Lollo, hon flyttar ju t Gbg imorn. Kommer sakna den tösen!!!

Men dagen var inte slut, jag o Karl ville leka vidare. Dammsugarpåsar blev the goal. Var första gången i hela mitt liv jag köpte dammsugarpåsar, vilket krångel! Varför i *pip* ska de va miljoner olika varianter??? Jag kan förstå att olika märken kanske vill ha olika, pengar, pengar o åter pengar.. Men efter läst lista efter lista så hitta jag mina påsar. Hm så nu finns de ingen ursäkt att skjuta på dammsugningen mera. Fast idag gr ju inte, för min mamma har sagt till mig att man ska städa o sånt när de är ljust ute så man ser ordentligt :P

Satt länge o funderade om jag skulle ner på stan, köpa sushi (I know today again...) o hyra en film. Men latheten tog överhand o jag lagade mat själv o får leta upp nån annan film hemma. Potatis o kyckling skulle de lagas... Men vad gör jag? Jo sitter i telefonen lite för länge o bränner kycklingen :) Men de fixa sig, gjorde pyttipanna i stället. Hemmagjord är mums, blev väldigt väldigt gott faktiskt... Me happy!

Kanske ska bestämma snart... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback