Tur att hon är söt ;)

Idag jobbade jag hela dagen, eller njae inte riktigt kanske. Men fem timmar o de räckte o blev över, folk folk o massa folk. Efter att jag äntligen fått gå, härligt att lämna kvar de andra hihi, helst dig Jimmy :P Då drog jag o träna, gosh galosch vad jobbigt! Jag var ju helt färdig efter uppvärmingslåten på Coren, o då var de typ 1 timme o 25  min kvar av träningen:D Men I surviiiiiiiiiived...

Sista timmen o 20 minutrarna så tänkte jag på sushin jag skulle äta efter träningen o duschen som väntade, det fick mig att komma igenom de ;)

När jag duschat o ätit min sushi. Av bara farten så badade jag Eddie också, han har blivit riktigt accepterande med de måste jag säga. Duktig katt :P Sen skulle jag belöna mig med godis hade jag tänkt, men när jag skulle springa ner till ICA så ringde Hanna o när vi snackat klart hade de stängt. Dumma unge att ringa då :P Tur för henne att hon är söt så jag förlåter henne hihi.

Ne nu ska jag nog följa Eddie, bedtajm! Har ju en lååång dag framför mig imorn.
Upprop i skolan
Lunchdejt med Hanna
Norrköping med mamma
Fest hos Jimmy

Hehe jag har blivit tröttisen :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback