tjooohoooo!

Woow scary!

Det är läskigt att på ungefär fem minuter behöva stå med 75 personer framför en som bara är ute efter mat! Var ju meningen att vi skulle vara så många o allt var så planerat men vad händer? Jo jag står där helt själv med en minst lika nipprig Naman i köket som börjar göra Whopperburgare för fulla muggar. Allt efter som så kom då de som skulle jobba under dagen o allt gick så bra, vi fixade de! Men den synen framför mig den var riktigt scary!

Ne nu får de vara lite nog med jobb för mig på ett tag tror jag, känns som jag inte gjort annat de senaste dagar än lagt en fin oljemask över ansiktet...

Igår hann jag iofs med en vinkväll, såå trevligt det var! Rödvin o cola, blir sällan dåligt :) En mozzarellatoast på de, o det är tiptop!

Wooooooooooooooooooooooooooooooow!!! Jag säger då de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback