SSDD!

Regn regn o regn... Även idag när jag var på väg hem så blev jag dyngsur!

Idag kändes lite som min sista lediga dag på länge, jobbar ju nu i fem dagar.. Onsdag måste jag packa o lämna Eddie med mera. Sen åker jag ju. Iofs så kanske man kan säga att släktbesök är semester, men då gör man så mycket. O för att jag ska känna att jag verkligen är ledig så måste jag nog få vara hemma o inte göra nånting!

Mamma o jag strosa mest runt på stan. Störde mig skapligt på en som jobba i en av klädbutikerna. Mamma skulle köpa en kofta o hon i butiken skulle merförsälja. Visst börja med nåt kan jag väl ta, men när mamma verkar ganska ointresserad så behöver hon ju inte fortsätta o till på köpet föröska pracka på mig grejer.. Ne jag gillar butiker när de frågar om man vill ha hjälp o man svarar att man kollar runt lite o de godtar det!

Lunchen bestod av sushi, mums, var ett tag sen...

Sen skulle jag busa lite med Karl, men han upptäckte mig ju på en gång. Sicken unge!

Jag kan tänka så mkt innan, o vilja säga.. Men sen när de väl kommer till kritan så vågar jag inte.

Snart har vi timmarna... Puss sötis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback