Som vicks!

Jag lever... o lär... mig nya saker varje dag! Så uppfriskande o jag blir så glad :)

I torsdags var jag o kolla bilar, ja tänk er.. Linda som har sån nollkoll på bilar står där med bilhandlare o diskuterar hästkrafter o accelerationstider. Verkar som det är nere i två bilar nu, fina små sötingar! Ska man kanske ta o kolla upp de där med körkort. Så kära vänner, vilka ställen rekommenderar ni mig o fixa körkortet hos? Glöm inte bort de där om min dröm om att köra på vithåriga tanter längs landsvägen haha..

Annars, well what else... JOBBAT! My food, my life, my everything...? Eller? Neeeee

Idag hann jag med en lunch med Lina E också, galna flicka som ryckt in i lumpen.. Hujedamig!

Imorrn ska jag hem till andra Lina o leka med the girls! Trevliga töser.. Innan de ska jag bara hinna jobba en massa massa.

Ikväll... ja då har jag haft trevligt, tack :)

Kommentarer
Postat av: Moomin

Tänkte bara ta tillfället i akt o upplysa dig om att ett VG blev resultatet av vårt låååånga hemska sliiiit me Genus&ekonomi-arbetet. Eller va det kanske inget slit, bara snabbt ihopslängt...jaja :)

2006-08-26 @ 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback