Ready steady goooooo...

Sådär ja:)

Måste säga att dagen flöt på utan några som helst missöden, härligt! Nu ligger väskan i stortsätt färdigpackad. Lite sminkgrejer o sånt, men de hinns imorn. Kläderna som ska bäras hänger fint på stolen, alla batterier till kamera, mobil osv är laddade, extra batterier till mp3-spelaren är packade, böcker finns med, ett ombyte ligger i handbagaget om stora väskan skulle försvinna, euro är uttagna, matsäck är inköpt, disken är diskad, buss är kollad, passet är nerpackad, biljetterna likaså och....

Hm känns bra!

Får väl se när jag hittar en dator nästa gång, iofs tror jag inte de är så svårt. iaf inte hos min moster, där finns det många. Hos min mormor blir det desto svårare, där finns in ens cd-spelare :) Får se vad alla planer är nu för  min vistelse hos släkten i de finska skogarna. Har hört att det är en del saker inplanerade, eller iaf ställen som ska besökas. Sen ska väl man få förhöret från mormor om allt man pluggar osv, sen ska man ju visas upp lite... Hehe min mormor tycker de är ganska skoj med en dotterdotter som går på universitetet, har katt, bor i Sverige osv...

Kommer sakna de mesta här hemma i Sverige...

...jodå dig med ;) ♥

Ps var ju o lämna min lille Peddie idag, saknar honom redan! Men det var jättefint o så där, tror han kommer trivas. Hade en väldigt pratglad granne, Mysan eller Pysan hette hon. Hoppas verkligen han kommer ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback