Min kväll som pinne :)

Ojojoj, idag har jag fått uppleva hur en pinne måste känna sig :)

Efter jobbet så var jag o Elin o provade på yoga. Har testat de lite innan, men inte riktigt ren yoga då.. Tränaren pratade i ett så lugnt tempo hela tiden, han berättade att man skulle slappna av, blunda osv.. Salen var nersläkt o endast lite ljus gav ett mysig sken. I denna sal skulle då jag försöka böja mig i olika ställningar. Vissa kom jag väl en fjärdedel jämfört vad som var meningen. Var absolut inte tråkigt, tvärtom. O bra tror jag, man kan nog bli vigare o kunna slappna av lättare o så. Fast det är med lite skräck i mig som jag tänker på vad tränaren sa, att senare under hösten ska vi stå på händer.. OMG! Sen undrar jag hur man svankar rumpan, lyckades inte alls o förstå de :)

Annars, jobb jobb o jobb... Men imorrn e sista dagen sen e jag ledig fram t jag börjar gå på schema igen! Ska jag försöka hinna ta tag i allt innan resan, var upp ei morse o ringde ett par samtal iaf.. så nu ska nog vissa saker fixa sig..

Ne man kanske skulle ta o sminka av sig o dra sig mot sängen, yogan gjorde en väldigt sömnig!

Hihi hörs snart ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback