Man ska sova kl 3 på natten!

Söndag... morgon...vaken!

Däcka som en liten gris igår efter en lång dag med äventyr...

Blev hämtad här hemma redan halv 8, ojoj ni hör va 7.30 det är tidigt, vi åkte till Nkpg (kanske lite för fort hehe). Många bilar var de, men ännu flera hundar. Mycket bajs blev de... Smilla var sitt vanliga livliga jag o tyckte att frambenen var en helt onödig uppfinning, hon ville ju vara som vi människor o istället skutta omkring på bakbenen o visa upp sig. Men vidare kom hon efter morgonens uttagning o final på eftermiddagen väntade. Var mest att gå runt o kolla in andra hundar, o de jag tyckte var ännu mera intressant, andra hundägare. Jösses amalia säge rjag bara, vissa verkar glömt bort att hunden faktiskt är en varelse som har behov som alla andra. Inte bara en fin staty som man ska ställa ut...
Men det var en trevlig dag, varm så jag har nu lyckats få en fin solbränna, den så kallade legginsbrännan :P

Väl tillbaka i stan, tyvärr lite för sent så jag hann inte med Nykvarn med de spelningar jag ville se... Men på kvällen åkte jag hem till Hanna, toast o läskig film stod på agendan. Mycket goa toast (hm receptet hittar ni på
http://soffpotatisen.blogg.se). Filmen var lite läskig i vissa stunder, förstår inte varför de va tvungna att vakna klockan tre varje natt;) Men jag överlevde, Alfons var min beskyddare;) För att komma tillbaka till verkligheten så kollade vi in dokumentären Plötsligt i Vinslöv. Hihihi, jaa jag säger då de. Efter de blev jag väldigt sugen på minigolf, förlåt bangolf, för jag har ju fått lite tips nu.... Spela snart igen?;)

Visst ja, har ju aldrig berättat hur de gick i fredags när vi spelade. Iofs så behöver vi ju inte tala så högt om de, vi kan ju konstatera att jag spelar väääääldigt ojämnt allt från stabila tvåor till att inte komma förbi första hindret. Men Jimmy, du kommer efter din kommentar om var i första hålet jag ska sänka bollen för att då få in den i sluthålet på ett slag tycka att du är lite av en minigolfnörd;)

Nej jobbet väntar. Skoj skoj Jimmy o Karl.. hihi buuuuuusa!

Du är söt du.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback