Kalas!

Jag hoppas verligen att folk i min närhet är ärliga just nu... Att de verkligen är glada för min skull! För jag är glad för min skull... Jätteglad! Känns så bra just nu!

Igår började kursen ordetnligt, ojoj ganska filosofiskt var det. Vad är vetenskap? Men jag gillar lärararen hittills så det ska nog bli skoj. Efter skolan så cykla jag runt som en galning, först hem till mamma. SKulle fixa en grej, som det i efterhand visar sig vara totalt onödigt, o sedan hem till Hanna. Där blev jag bjuden på afternoon tea, mums o så några marmeladmackor på det kan det bli bättre? Jodå dagen kunde bli bättre, tillsammans med Hanna cykla vi hem till Anne. Där blev vi bjudna på väldigt god kycklingsallad, vilken kalas mat jag fått idag. Tack girls! Tiden där ägnade vi främst till att diskutera livets alla bekymmer o glädjeämnen :) Ganska slapp stämning, Hanna o Anne i varsin enorm fåtölj o jag hade soffan för mig själv. Smilla röjde runt lite överallt...

Idag har jag ingen skola, men jag ska ner o jobba lite. The boss ringde o fråga o visst tyckte jag.. Sen ska jag åka o storhandla, kan behövas det är ganska så tomt i alla min skåp hehe. Har knappt handlat sen jag kom hem från Finland. Ikväll blir det soft filmkväll tror jag.. :)

På med kläder o iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback