I'm an angel...

Måndag o känns som veckan allt ska börja igen...
Folk blir nollor, sorry alla som börja förra veckan men det känns som denna vecka is the week! Själv börjar jag på onsdag så jag tar de fortfarande lite lugnt o njuter av sommarlovet :P

Igår hade jag skoj på jobbet, trots att Karl den elakingen hällde iskallt vatten över mig. O jag gjorde ju inget (A). Kan väl inte rå för att jag råkar slinta med handen o det stora isblocket hamnar innanför hans tröja en stund hehe...

Idag åkte jag till mamma o hjälpte henne flytta lite möbler. Hämtade även mina nya bestick, så fina:) Sen skulle ju vi på bio då, United 93. Rekommenderar verkligen!!! Man fick verkligen en känsla av hur de kunde gått till där på planet... Sen bjöd mamma mig på fika, mums dubbel chokladdos:P Jag njöt...

Komplicerat värre... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback