Fler timmar sökes!

Finns vissa dygn som jag skulle vilja innehöll flera timmar. Idag är ett sånt dygn! Gillar inte att ha minutrar planerade för att man ska hinna allt. Idag känns det verkligen som planeringen ser ut så.

Fram till 12, tvätta o skriva klart en skolgrej.
12-14 massa ärenden på stan o samtidigt klämma in en fika/lunch med Micke. (han drar ju utomlands för ett år så det är lite sista chansen liksom..)
14 ge ett gäng böcker till Anne (hon rädda lite av min dag där o kan lämna in dem, en mindre sak att oroa sig för, tack gumman!)
14-15 fixa Eddies resekit
15-17 Anne kommer o fixar mitt hår
17 iväg o lämna min murvel till pensionatet
kväll packa

åka imorgonbitti!

Finns vissa grejer som jag måste ha lite flyt med, hoppas verkligen posten kommer med lite överraskningar idag :)

Haha jag ska ha semester o åka bort, men det känns stressigare än vanligt! Men men så länge allt är fixat när jag sätter mig på tåget till Arlanda imorgon så ska allt fixa sig. Hos släkten kommer man nog inte stressa de minsta. Kommer snarare sakna lite av storstadsstressen osv

Nej nu kan jag inte hänga här mera, ingår inte i min planering haha

Inte oroa dig, du e också med i planeringen ;)

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Bara storstadstressen du kommer att sakna? ;)

2006-08-09 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback