Finska skogar-rapport 3

Jaså är jag saknad? Hihi låter bra.. Jag saknar er alla också! O Hanna jag saknar våra luncher, här finns det ju en massa äckliga saker på menyn såsom schnitzel, blä!!! Jag vill ha kycklingsallad o sushi. Idag åt vi på ett ställe o jag tog en wok, den var inte speciellt god o inga pinnar fanns det här..

Har ju då varit hos mormor ett tag, eller ett tag ett o ett halv dygn typ. Fast det känns som längre, för tiden där går riktigt långsamt! Hann läsa ut en bok o kom väldigt långt i en annan. När man kommer dit ska man först gå igenom lite grejer som mormor fått eller köpt fel. Är nämnligen så att min mormor köper en del grejer utan att prova, så även nu. Två par skor denna gång, ett par var likadana som ett par jag har fast en nyare modell. Skulle precis slänga de gamla, så jag tog dessa. Fast ett par vita seglarskor fick vara, ingen fin modell:) Sen hade hon fått ett par stooooora hudfärgade sloggi i modell tant som hon aldrig använt, var för små trodde hon. Dessa försökte hon pracka på mig, no way tyckte jag. Till o med min mamma tyckte de var osexiga haha o ville inte ha dem heller.

Intressant att sova i en etta med min mamma o min mormor, det var ganska fullt kan man säga :) Jag sov på en knölig madrass. Gick o la mig en tid som jag nog inte gått o lagt mig sedan.. hm jag vet inte vad... iaf kl 22 svensk tid!

Annars vad har man gjort? Ätit! Känns som jag får frågan varannan minut om jag inte är hungrig. Min mormor tycker jag äter så lite, men jag åt ju för en timme sen ju! En sak jag inte varit här. hungrig :) Idag till exempel har jag hunnit äta frukost o fika hos mormor, sen äta ute på o sen avsluta med att äta våffla nere i hamnen. Vi gick även o titta på en massa stora sandslott, ganska imponerande. De hade skulpterat upp nåt känneteckan från alla länder inom EU. Sverige: kungafamiljen :D

Morgondagens planer tror jag är att gå lite på stan o sen åka o kolla på trav på kvällen. Intressant.

Jag vill!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback