Fest tack!

Jag älskar mina nya dammsugarpåsar, var mycket enklare att dammsuga nu. Liksom skiten försvann... hihi halva Eddie päls åkte väl upp i röret:)

En annan grej, jag fick en EXTREM craving. Jag vill ut o festa! Jag vill dansa bort en tid, fast främst vill jag sitta med mina vänner o dricka lite alkohol o förfesta! Jag snackade med Jimmy o skrev " Jimmy helt seriöst jag vill suuuuuupa"... Svaret jag fick: Är det den gamla LInda jag snackar med? Hihihi
Jag ser fortfrande ingen mening med att supa ner mig onsdag till lördag varje vecka, men liksom man kan ju göra de nån gång:) Jag kan fortfarande ha mitt liv kvar!

Snart är de personalfest! Dom brukar ALLTID bli väldigt lyckade... Sen blir det Gbg! Så skoj o återse Jessica o Olof. Snacka gamla minnen o kolla på Brittans Crossroads hihi. Sen kanske Sanna kommer hit en helg i septeber, skoj skoj saknar mitt K2p..

Nej på med kläder, har sagt till Jimmy att jag ska ha kjol så det får de väl bli. Sen ska de spelas minigolf med honom, Fredrik o Anne. Får se vem som får slicka bana idag då...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback