Dagar i rus...

Igår var det helt plötsligt söndag, och kväll... Vad hade hänt med de senaste dagarna? Satt där helt plötsligt i soffan o kände att senaste dagen jag kom ihåg typ var onsdagen... Resten av dagarna då? Jaa ni, jag har liksom gått omkring i ett litet rus. Ett trevligt rus, dont take me wrong! Detta rus skulle jag då fylla med ett antal timmar jobb och annat socialt umgänge. Vet inte vad ni säger, men har jag lyckas? Tror det iaf... Känns bra om inte annat!

Måste säga att det var ganska skönt att sitta där i soffan o ägna sig åt lite egna aktiviteter, iofs inte så överdrivet roliga... Tvätta o så titta jag på GP då på tvn, en intressant prick. Somnade sedan som en stock efter flera dagar med för lite sömn... OBS jag klagar inte :)

Nu börjar mitt liv igen, under sommaren har de legat lite på halvfart då planeringen av dagarna mest bestått av egna inplanerade grejer. Nu är det skolan som ska ta en del, jobbet har har satt igång med sitt vanliga lunk med mötet o fasta tider and so on and so on...

Veckan framför mig, ser så ljus ut. Så mycket skoj som händer, jag säger då de. Våldgästa Anne o Smilla ikväll då, personalfest, ev bio med mamma o så ack att förglömma en week-end i Göööööööööteboooorg! Ska bli så skoj att träffa Jessica o Olof igen, tänk det har gått fem år sedan vi möttes där på en ö i Åbo skärgård som sedan följdes av en utav de bästa somrarna i mitt liv!

Nej, dags för cykeltur upp till LiU!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har hittat hit, roligt var det att läsa lite. Ska bli kul att träffas till helgen, får se om vi hittar nån folka-buss att kliva in i på stan! Vi synes! Ha det fint!

2006-08-29 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback