Blir så trött!

Jaha då har även spamning kommit till bloggens värld, suck! Tråkigt när man tror man fått en kul kommentar o så var det bara nåt företag som vill eatt man skulle gå in på deras sida o köpa nåt bantningspreparat! O inte var det en gång, utan typ 15 ggr på olika inlägg de skrivit samma kommentar...

Vet att det finns de som tycker jag varit dålig på o uppdatera min blogg. Men jag har inte haft mycket till intressant liv de senaste dagrna, eller de närmaste dagarna. Har jobbat/kommer jobba mellan 8-10 timmar fre-tis. Kvällarna har tillbringats framför tvn typ. Somnat lite framför både bra o dålig program :D

Blir nog samma sak idag, film o äta Riesen tills jag mår illa :P

På måndag ska jag gå på läskig film med Jimmy. Han lägger upp de så fint o undrar om vi inte ska ta en film, visst tycker jag o undrar om de är nån speciell han har i åtanke. Med oskyldig min svarar han nej då, men föreslår efter att ha "kollat" att det går en ny skräckfilm. Jimmy, jag tror de hela var planerat. Du berättar inte förrän efter jag sagt ja till o berätta vilken film...
Så vem vill hålla mig i handen på måndag då?;)

Hur känns det för  dig nu då? ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är ledig på Måndag så jag kan följa med och hålla handen:) Men du får nog sitta bredvid Jimmy, jag vill inte ha en livrädd Linda i knät:)

2006-08-06 @ 01:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback