Blev som det brukar bli:)

Gosh, min hjärna är inte riktigt som den borde vara idag. Blev kanske nåt glas vin för mycket igår...
Men när det är personalfest så är det inte så ovanligt att det blir nåt glas för mycket, det kan nog alla skriva under på :) Var trerätters som gällde, tyvärr var väl maten inte den bästa. Men den var gratis så jag bryr mig väl inte så mycket. Stämningen var härlig som allt i The BK Lounge-gänget :)

Idag var det härligt att inte ha något seminarium eller föreläsning kan jag säga. Har segat i sängen länge länge. Lite duktig har jag iofs varit o läst en del av det som måste läsas innan imorn, känns som det inte var så krångligt så det fixar jag.. Naman ska komma om en stund, ska hjälpa honom med hans CV. Kanske blir en bio ikväll också, får se får se. Sen ska jag packa också,  för morgondagen kommer gå i ett. Kan ju alltid gå upp 3 timmar tidigare, men det känns väääldigt långt borta. De flesta vet att jag inte är en morgonmänniska utan gärna sover så länge som möjligt :) Seminariet börjar 10, så jag tycker det är skapligt tidigt iaf. Sen är det bara hem o hämta väskan o bege sig till bussen. Ah får inte glömma o köpa nån liten matsäck o ha med mig, annars kommer Jessica o Olof få en väldigt hungrig Linda att hänga med...

Vad skoj det ska bli o träffa dem! Haha vilka minnen vi har... Folkabuss, Crossroads, karelska piroger, redbull-vodka drinkar, tangofestivaler, beställa mjölk i baren, få konstiga raggningsrepliker and so on...

Just nu känns mitt liv så underbart, jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback