Arlanda news

Jahapp då sitter man här på Arlanda då o dricker en väldigt äcklig smoothie. Planet går om en timme typ o allt har gått bra hittills. Tåget var i tid o ingen läskig människa hade snott min plats. Vad kunde man iaktta på tågresan upp hit då? Jaaa ni att de flesta hade riktiga problem att förstå sig på toadörren. Åkte med ett sånt där nytt tvåvåningståg o var ju inget lås på dörren utan en knapp som låste den.. Hihi många som stod länge o väl o fundera på hur de funka. De som satt närmast toadörren borde tagit ut en avgift från SJ i "visning av toadörr" :) Annars gick resan upp smärtfritt, lite jobbigt när vi skulle
ta oss ut ur tåget bara eftersom dörren inte gick upp. Vi var några styckna som stod där o blev lite rädda för att tåget skulle hinna gå innan vi kom til en dörr som fungerade att öppna. Men ut kom vi, o där nere i tunneln var det iskallt, brrr!

In på flygplatsen kom jag också, inga knivar, bomber etc låg i mitt bagage. Tycker ite synd om alla de som ska till London, planen är ju inställda o det stod en massa massa folk o skulklke snacka med flygbolagen. Hoppas verkligen de kommer iväg. Fan att ett gäng terrorister ska kunna stoppa så många som vill åka nånstans!


Jag är sugen på godis, men kan man köpa sig en liten bit här på flygplatsen? Nejdå utan man måste köpa ett kilo typ. Så sugen är jag inte!!

Undrar när man får gå ombord planet? Kanske borde gå o kolla upp de :)

Jaha jag väntar ;) ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback