What a night!

Oj på en natt har jag hunnit med mycket. Iofs tog jag rejäl sovmorgon o sov ute så natten blev ju extra lång... Måste erkänna att jag faktiskt sov mellan 01 inatt till 11 nu på morgonen.

Vaknade iofs mitt i natten av att halva min säng är upptagen, Eddie hade nämnligen bestämt sig för att min säng inatt var ett utmärkt sovställe. O plats det tog han, hade liksom lagt sig på tvären o verkligen sträckt ut sig! Försökte putta lite på honom, men nej nej det funka ju inte, så man fick ju då själv anpassa sig. Slutade med att jag kura ihop mig som en liten boll o somna, lagom skönt att vakna efter att sovit så... Ajaj benen gjorde ont...

Plus att jag frös som en liten gnu, eftersom tjocktäcket åkt ner i påslakanet o jag endast låg o värmdes av ett litet tunt påslakan *brrr*

Men nu är jag pigg o glad, mötes av ett trevlig mess från Kashal. Ska på stan lite o äta på Kina, mums mums.. Sen måste jag hem o städa lite innan jag ska hämta Naman på dagis, eller oj jag menar ju på jobbet ;)

Allt känns bra, bara några grejer som skulle ändras på typ sol tack o Lkpgs nuvarande befolkning ;)

Borta bra men hemma bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback