Vin funkar de bättre i blodet?

Usch jag är på uruselt humör! När jag skulle hitta något o ta på mig så kändes allt bra fult, fult, fult.. Inte i allmänhet, men just på mig. Inget satt snyggt! Aja, efter en timme (jag skojar inte) så tröttna jag o tog nåt, är inte nöjd men men..

Okej nu vill jag inte framstå som en fåfäng person för de tycker jag inte att jag är, utan jag får knäppar ibland när verkligen inget ser snyggt ut på mig. O nej, jag är inte heller en sån som står o provar kläder i timtal, tycker jag är slöseri med tid liksom. Nu hade jag iofs en timme extra eftersom Hanna sköt på festtiden en timme, så då kunde jag väl då slösa den på att prova igenom halva min garderob. Hade nog varit bäst att jag haft bråttom o å tagit första bästa, hade blivit lika bra resultat som nu typ..

Jaha nu sitter jag o väntar på Jimmy, han kommer nog snart tror jag..

Dagen spendera jag på gamla kära BK Lounge, väldigt lugnt för att vara lönehelg. Kom lite stötar då o då, men dagen flöt på så fint. Precis innan jag sluta kom mamsen o prova piñatan innan den försvinner (finns ju vissa som inte gjort det än, inga namn ;)) så jag slog mig ner o snacka lite med henne. Nu har hon kollat upp World Class så där kommer jag nog börja hänga snart. Blir lille Naman lycklig...

Verkar som allt är fixat tills imorrn också, jobbigt att kånka på madrass o sovsäck o sånt bara. Har insett att jag inte är någon friluftmänniska, hotell tack. Oj det lät drygt haha...

Nu kom Jimmy, nu ska det drickas vin...

Jag håller på dig o utmanar dig härmed på TP ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback