Vilket skoj samtal!

Söndag, konstigt med dagarna egentligen när det är lediga måndagar o så. Konstigt att man ska festa en söndag, men men kan nog bli trevligt. Ska nog ta det ganska lugnt... Inget eldhångel liksom ;)

Ringt en massa denna morgon, men de flesta samtalen har varit riktigt trevliga. Helst den från syrran. Vad skoj! De kommer ner, hon o ungarna på lördag. Bara över dagen iofs, men sedan ska jag följa med dem upp t Sthlm på kvällen, för att sedan åka hem på söndagen. Ungarna ska nämligen spela slutspel i basket o vill ha mig där. O jag har lovat att kolla på dom nångång så detta blir ju perfekt. Lördagskvällen ska nog jag o syrran bara hängla lite, dricka lite vin o snacka skit. Så de brukar bli hehe... Nu blev jag glad, ska bli en skoj helg!

Jahapps, skulle man kanske ta tag lite i livet, ska åka om fyra timmar o har inte gjort mkt vettigt här på morgonen.

Att somna är inte så hemskt, o fast du skyller på mig så vet jag att du inte menar de egentligen ;) Du gillar de också så det så! Hehe söt när du försöker vara vaken, lyckas inte alltid jämt :P

Hungrig är jag också, måst enog hitta nån föda.. kan bli lite jobbigt om jag ska vänta tills kvällens grillning liksom...

Oj vad det verkar som folk ska festa, där ser man...

Lovar du sa bara bra saker;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback