Vem är alkisen egentligen? ;)

Bajs bajs, hade ju skrivit ett sånt fint inlägg o så bara försvann de... Så jag får väl skriva en liten kort sammanfattning då tror jag. Ni som verkligen vill veta fler detaljer får väl ringa eller nåt :D

Sitter hemma i min ensamhet o verkligen egen vald, flera har tjatat hela dagen på att jag ska följa med ut ikväll. Men liksom jag känner inte för de, o jag har kommit över den tröskeln i mitt liv när jag går ut bara för att. Jag vill liksom känna ett sug efter de. Imorrn har jag lovat att komma på fest till Hanna, lilla alkisen där ;) O så på söndag ska jag fira valborg på Jimmys land. Tackade officiellt ja till den idag när jag sa att jag kunde åka i Elins bil. Visst ja skulle ringa henne, men det är lite sent så jag kan snacka med henne på jobbet imorrn.

Dagen var riktigt lång idag, en massa folk.. Bara för att det är lönehelg. Ångrade där ett tag att jag tagit slutet av Jimmys pass, att jag lagt till 4 timmar på min arbetsdag. Insåg idag att jag arbetet mer denna månad än t ex Linnea o hon går på schema fem dar i veckan typ, ojoj...

När jag sedan kom hem o hade köpt med mig mumsig sushi. Jag vet jag vet, Im addicted o helst till dem med avocado :P iaf när jag precis kom hem så ringde telefonen, inte en gång, inte två gånger utan tre gånger precis efter varandra. Så jag ber om ursäkt Hanna om mitt hallå till dig lätt irriterad. Jag var bara hungrig o ville ha mat i min mage :)

Ta de inte fel, gillar när folk ringer till mig.. O det var ju roligt folk, först Sanna (miss jo k2p, come home soon!) o sen mamma då, hemma i Lkpg igen.

Vad var det mer jag skrivit om? Ne kommer inte ihåg, men jag funderar på att kolla på en gammal Lindgren-klassiker. Kan det vara nåt?

Vissa saker jag gör kan verka konstiga, men egentligen finns det bara en... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback