Up with the coq...

Ser man ser man.. I am up with the coq, som man då så fint säger ;)

Egentligen skulle jag vilja ligga kvar i min härliga säng. Eller iofs inte, inte nu eftersom alla lakan o täcken ligger o är blöta nere i en tvättmaskin. Så nu trivs jag nog bättre i soffan, men trött det är jag!

Somna alldeles för sent för att vara uppe denna tidiga timme, men vad gör man inte för en alldeles ny o fräsch säng ikväll? Men innan det ska sovas så ska de rumlas runt lite i Norrköping. Synd bara att vädret är så grått, hade varit trevligt med lite härlig sol.

Hm är de för tidigt att ringa Hanna? Jo kanske, fast ändå inte. Om henne vän kommer med halv elva tåget så borde väl även en liten Sleepy som Hanna vara vaken, är ju morgon-tv ju :D Eller så sitter hon väl o skriver en uppsats om Gilmore girls till mig, hon vet ju hur lycklig hon gör mig då haha not!

Känns lite bra att jag kom upp o gick till tvättis, ska jag vara ärlig så trodde jag inte jag skulle orka. Men nu är jag vaken o har gott om tid att fixa mig iordning innan tåget går. O kan en dag börja bättre än o ha några kalla pannkakor kvar att äta till frukost?

Jaha o vad känner vi inför den stora röstningsskandalen som drabbat vårt kära gamla Svedala? Ehh ingeting kanske?!? Då tycker jag det känns mycket jobbigare med  nyheten om att Kungen stal pepparkakor som ung! Vart är vi på väg? Hahaha, skönt att man får sin dagliga dos av nyheter i våra kära "kvällstidningar"... Nu är jag redo att möta världen igen med mina nyvärvda kunskaper. Skönt att vi inte befinner oss i någon nyhetstorka :D

Nej, nu ska det springas i lite trappor igen, tvättis hägrar. Sen lite dusch o på med ansiktet så man kan visa sig ute ;) O sen Norrköping, se upp för det är en galen Lindeli på väg till er mohahaha

Jaha liksom... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback