Underbar kväll faktiskt!

Hemma igen...

Riktigt trevlig eftermiddag o kväll faktiskt. På bussen upp så försvann min plan om att luta mig tillbaka, lyssna på musik o bara softa ganska snabbt. För på bussen åkte även en gammal klasskompis från mellanstadiet. Eller vi gick i samma klass upp till gymnasiet men umgicks även mycket då. Så bussresan gick istället ut på att diskutera gamla minnen o sedan uppdatera varandra lite vad som händer i livet just nu.

I Sthlm hann vi ju då tyvärr inte hänga så länge utan efter lite matintag så bar det av till Globen, massa folk ju! Flesta av kvinnokön, är det snyggingarna som lockar eller deras röster ;) På vägen dit så var det många som föröskte sälja öronproppar, en kom med det utmärkta reklamen "Öronproppar, öronproppar, färska öronproppar", mamma o jag funderade på vad motsatsen (ofärska) öronproppar kunde vara, begagnade? Äckligt isf :)

Okej konserten då, Il Divo. Fyra skönsjungande män som sjunger pop med lite operainfluenser. Riktigt mäktigt faktiskt, jag blev lite tagen. Jag kommer inte bli nåt fanatiskt fan, men jag erkänner att jag nog kommer lyssna på den mer än en gång till i framtiden. När jag väl satt där under konserten så funderade jag på hur vissa uppför sig, jag menar jag hade tre tjejer som kanske var ett par år äldre än mig snett framför mig. Först satt de o prata hela tiden under förbandet, sedan förvandlades de till tre 13 åringar som trodde vi var på Backstreet Boys eller nåt, hehe ganska roande att se faktiskt. Men som sagt, lyssna på dom o njut!

Min mamma kan faktiskt vara ganska rolig o umgås med, i lagom doser. Alla som har en mamma känner väl igen det där med lagom doser :D Men hon har faktiskt humor, sen att hon pratar så man hör henne i halva affären o ställer liksom självklara frågor, det får man väl ta. Fast det är väldigt roligt att fnissa åt folk med henne, hehe gjorde vi på bussen hem. Bussen hem var seg seg seg, höll på o somna miljoner gånger o mamma väckte mig hela tiden o sa att jag inte skulle somna eftersom jag hade linser. Bah, jag va ju trött ju.

Jaha o hur gick det att gå hem då? Fick jag inte, mamma satte mig i en taxi som hon betala. Onödigt, men betalar hon så säger man väl inte nej. Tack mamma för en trevlig dag o kväll.

Nu ska jag sussilulla, iofs så busa jag lite på bussen o sov nog en timme där ;) Hihi..

Nu ska du åka bort sådär ifrån mig igen, dum du är då :) ♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Är här nu men det är inte du. Hörs på onsdag.
Aliengurkan.

2006-04-24 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback