Trött!

Att ha en blogg o skriva det man vill betyder faktiskt ganska mycket. Jag ska erkänna att jag inte alltid tänker på er läsare utan ibland använder jag mest bloggen till att skriva av min frustration. Just nu har jag en sån, är såå trött.

Somna väl tillslut vid fyra tror jag och sen ringde klockan vid sju i morse, jag vet. Jag har inte hunnit sova alls, vill inget hellre nu än får krypa ner i sängen igen o sova bort ett par timmar, men nej jag hinner ej.. vad har jag gjort då, jo jag har suttit o pluggat o föröskt förstå mig på boken Genuspsykologi, har läst en massa men kan inte alls koppla ihop det med mina frågor, jag hoppas verkligen min grupp kan hjälpa mig! Känns dumt att ta hjälp eftersom detta är den boken jag har ansvar för, men jag kanske är trög men jag kopplar liksom inte.

Vädret idag var ju mindre roligt o min hals känns som någon varit o dragit med en rasp i den o sedan lagt dit en boll. Får se om det blir en promenad hem, annars får det väl bli buss. Ändå skönt att få Hanna som kan ta bort mig lite från verkligheten. Om en för en timme... Ska träffa min grupp om 50 minuter så jag måste skynda mig som en idiot snart, men jag duscha o sånt igår så jag spara lite tid idag faktiskt. Halv tolv ska jag börja jobba då igen, dagens åtta timmar typ... Orkar egentligen inte vara social ikväll, men jag måste o ta det inte fel, jag vill! Men Jimmy o Sanna att jag inte är så party ikväll har inget med er o göra, jag är bara så trött...

Kan ju passa på att skriva ett officiellt grattis, Jimmy fyllde 26 igår o Sanna fyller 22 imorgon. Alltså har de 48 årsfest idag.

Nej nu har jag slösat fem dyrbara minuter med att sitta o blogga, campus nästa...

Blä, få mig att lugna ner mig...

Är bra att du säger åt mig, fast jag säger emot.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback