Tredje gången gillt?

My cat är otrolig! När jag vakna i morse gjorde jag en upptäckt, eller två rättare sagt. För det första så hitta jag den fina leksaksmus som jag köpte till honom i fredags, helt massakerad. Han gör av med möss i samma tack som vi normala gör av med en tandpetare eller nåt. Iofs så bukar jag köpa dom där billiga som finns i matbutiken, han älskar dom. Eller han har en massa olika typer av möss, men han verkar föredra de billiga...  Men att ha dom ett tag o njuta av dem länge, nej nej.. så jag slänger dom ju efter bara några dagar...

Andra saken jag upptäckte var att Eddie nu för tredje gången bitit av min nätverkssladd. Fattar inte! Så jag leta upp mitt hemmabygge av den förra som en tillfällig lösning, för denna sladd var helt av. Hannas tips var att smeta in den i senap, så följer jag de så vet ni varför min matta har en massa gula fläckar :D

Annars har jag varit duktig idag, pluggade klart de jag skulle för en liten stund sen. Nu måste jag bara ta mig till en skrivare o skriva ut papprena o sedan gå o lämna et ex av dom till Marcus, min kursare. Jobbigt bara att han bor mellan mig o T1 o skrivaren är nere på Stora Torget, blir lite fram o tillbaka gång... Men vädret verkar ju fint så jag klarar mig nog :) Känns som jag har gott om tid, bussen går 15.35. Okej jag är inte påklädd o måste äta något mera innan vi åker, annars kommer jag nog hungra ihjäl på bussresan upp. O det vill vi väl inte;)

Känns lite tråkigt att åka på en sån snabbvisit till Sthlm, vill hänga lite mer där ju! Men jag åker nog upp snart igen, nån som vill hänga på? Annars känns det som Sthlm är ett poppisställe just nu.. Vet tre (förutom jag själv då) olika personer som inom loppet av 5 dagar ska besöka staden. Helt oberoende av varandra, hihi ni kanske ska ha hemliga träffar det vet jag iofs inte ;)

Blir lite sent ikväll, bussen är i Lkpg kvart i två inatt. O ja, jag kommer gå hem själv då. Hur ska jag annars ta mig hem? Mamma har varit helt nipprig om de, o när jag sa det till Hanna så tyckte även hon jag skulle komma på nåt bra alternativ till att gå själv.. Haha men liksom jag komer väl vara själv då så.. Jaja, jag går själv så får de bli :P

Trots att vi åker längre ifrån varandra så är du närmare mig i tanken än någonsin... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback