Tillbaka...

Sådär, back to normal...

Denna helg har gått snabbt, o jag har knappt gjort nåt vettigt. Jobbat o hängt med Bengan typ... Tror faktiskt inte jag blev lurad alls igår, blev ni? Var ni lättlurade?

Just nu mår jag illa, igår på jobbet hade vi kassatävling o jag vann ganska överlägset. Priset var en chokladkaka som jag nu på morgonen åt en del av. Usch, var inte alls vad jag behövde. Vill ha mat!

Förutom jobba igår så tvättade jag. Hade ju då planer på att åka ut till Ryd o gå på fest hemma hos Lollo. Men jag var seg som en gris o så ringde Bengan o undra om han kunde komma förbi, så vi gick till Pizzafiket o käka o sen satt hemma hos mig o körde tv-spel. Har verkligen bara slappat om kvällarna denna helg. Så Hanna jag fixar ihop en utgång snart, för jag e sugen som bara den!! Deal?

Just nu saknar jag en person väldigt mycket... Så här länge brukar vi inte vara "isär", eller kanske men saknar iaf.. Saknar mig?

Idag skulle jag egentligen jobbat just nu. Skulle börjat för en timme sen ungefär o jobbat till 18. Men eftersom det inte är min tid o jag inte behöver dom timmarna egentligen så hörde jag med Fredrik om han ville jobba. Så nu börjar jag 15 istället:) Efter jobbet ska Anna, Kashal, Elin o jag hem till Talin en sväng o fira hennes födelsedag. Blir inte så länge eftersom jag har en massa o göra inför imorgonen o Kashal lika så. Men det ryktades nåt om smörgåstårta :P

Vill vill vill nuuuuuu, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback