Tack Hanna!

Tack Hanna. Ditt samtal förut ikväll rädda mig en del faktiskt... Du fick mig att inse att jag kommer fixa de o att jag inte behöver ställa upp på allt, jag kan faktiskt säga att jag inte hinner.

Ser verkligen fram emot vår promenad imorrn. Ska bli skönt att bara få gå (o förhoppningsvis njuta av lite sol) o prata lite. Skönt avbrott mellan alla måsten. Leder att jag inte hinner sitta med min grupp allt för länge, men jag ska fixa min del så kan jag dela ut det till dem. O förhoppningsvis så kan jag få deras delar, så kan jag plugga på de själv. Då hinner Hanna o jag också att fixa lite ärenden på stan, dont be nosy now ;)

Sen är det då jobb hela långa dagen igen, kan ju säga att jag inte ångrar mitt beslut att plugga i sommar istället för att jobba en massa. Kommer iofs ha mindre pengar, men I will have my freedom :P
Har kommit in på de kurserna upp i norr också, så nu ska jag bara bestämma vilka jag ska gå.

Nu ska jag ägna en del åt gamla människor. Kom faktiskt ihåg o ringa mormor idag, hon blev jätteglad. Gillar att min mormor är så pigg, o sen kan hon babbla. Hm hon slår mig med hästlängder. Kan tycka det är lite synd att jag inte förstår allt, något jag verkligen skulle vilja. Prata finska helt flytande. Jag klarar mig nu o fick höra en massa om vad mormor gjort under påsken. Fick till slut säga åt henne att jag skulle till jobbet :) På jobbet verkade de som om jag o Susanne (vi som hade kassor under lunchen) hade uppdelade köer. Hon fick alla snygga killar o jag alla gamlingar. Är väl okej, men känns som man måste prata mycket högre o förklara mera... Men kan inte låta bli o tycka att de flesta äldre är ganska coola :)

Mmm, vissa utav svaren blir man faktiskt lite nyfiken på... Vem, varför o vart liksom ;) Men tack för en trevlig kväll, behövde jag.

In my heart... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback