Stör inte Eddie, han kollar hockey!

Min stackars arm... Nej nej, jag är inte rädd för blodprov så de gick så snabbt. Men nu efteråt gör de jätteont i armen. Eller den känns liksom väldigt tung! Tyckte lite synd om mig så Sanna o jag gick till McDo o käkade cheeseburgare, mums! Mycket mumsigare än våra...

Annars gick vi runt på stan. Sanna skulle leta jobbintervju-kläder o jag själv vill hitta jeans. Jag var iofs inte så engagerad utan hjälpte mer Sanna. Får lägga mer krut på de där någon annan dag :)

När jag kom hem höll jag på o somna i soffan, fattar inte att jag vart så trött senaste dagarna. Har inte sovit mini antal timmar per natt o heller inte gjort något extra ansträngande.. Skönt med lite ledigt imorrn, hm eller ledigt? Iaf kan jag planera min dag själv :) O på kvällen ska jag nog på bio med Kashal, trevligt. Nu ska vi bara enas om en film...

Sitter o slökollar hockey lite, Eddie är nog mer inne i det än mig. Jag tror på Frölunda så de ser ju bra ut... Haha Eddie sitter verkligen framme vid tvn o följer alla spelar med huvudet. Jaja, enkelt o billigt kattnöje :P

Mina funderingar just nu går till vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresent. Men jag har just nu en idé, biljetter. Frågan är bara till vad. Just nu så lutar det mot hockeybiljetter, brons- o finalmatcherna i Euro Hockey Tour. Tror ni de kan va nåt?

Nästa söndag kanske jag ska på konsert i Stockholm. Iofs inte med några jag själv skulle välja, utan Il Divo. Mamma har köpt två biljetter till dom o undra om jag ville följa med, hm är de gratis så javisst. Har iofs litteraturseminariet dagen efter men förbereder jag den innan så är de nog lugnt...

Hm ne ska man ringa till jobbet o fråga Jimmy om vad han tycker om hockeyn? Haha
Nope jag är inte elak, i torsdagskväll efter sista semifinalerna så fick jag ett mess av Jimmy, enda som stod var HAHAHAHAHA. Han fick tillbaka ett med käften! Bara för att han håller på Färjestad, jädra Linköpingssvikare ;)

Visst ja gott folk, imorrn är de dymmelonsdagen. Sätt lappar på folk :P Ska kanske plocka fram Bjarne (mitt enda påskpynt, alla ni som sett honom vet vilken fin gul stråtupp han är.. hm.. eller inte.. )

Kommer du i mitt påskägg iår? :P♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Har du inte vaknat än? ;)

2006-04-12 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback