Stanna hemma...

Det är dagar som denna som jag önskar att jag hade balkong... Tänk att få ta frukosten (jaja eller oboyglaset) o gå ut på balkongen. Känner ni hur härligt de skulle vara? Att sitta o kolla ut o känna värmen. Mmm det längtar jag efter just nu!

Istället satte jag mig i soffan o lyssna på Lasseintervjun som spelades på p3 i fredags. Iofs inte så pjåkigt det heller:)

Om en timme står  jag där på jobbet igen, gosh kommer nog vara ganska dött idag med.. Peppar peppar. Eller tvärtom om, alla människor har insett att påskmaten de vräkt i sig under helgen var äcklig o vill tillbaka till vardagen där hamburgare känns godare. Men nä, stanna hemma o ät nåt annat...

Ibland kan jag se på mig själv o inse att vissa beteenden inte är de bästa. Fast samtidigt så är jag så kortsint att när folk fortfarande funderar på de har jag glömt bort de för länge sedan. Men igår var jag inte som du trodde, men du gjorde helt rätt iaf ;)

Sedan dementerar jag rykten om att jag hade nåt ragg i fredags. Han hade tjej! Iofs så skulle jag inte vilja att min pojkvän sa sådana saker till en annan tjej som han sa till mig, men men.. Faktiskt hans problem. Jag gjorde inget!

Nu har jag fått tag på mamma o sagt grattis. Vi ska bara fika idag, får käka eller nåt till helgen... Visst ja, måste hinna träffa Micke ikväll också. MEn jag har för mig att han skulle ringa.. De blir bra de här :D

Bra att du är hemma igen... Faktiskt du som var borta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback