Staden nästa!

Lördag... Godisdagen när man var liten, tur att jag är inte blivit jättestor än då så jag fortfarande kan få äta godis :P

Somnade vid 1 igår, jag vet att du sa 12 men jag tyckte att sista timmen var trevligare som den blev:) Hihi du är för söt du. Fast jag tycker inte om att du sympatisjukar med mig, sådant får du sluta med! O jajaja har fått en del utskällningar för att jag inte gick hem från jobbet igår, men done is done. O jag hann nog inte känna efter hur pissigt jag egentligen mådde tror jag...

Känns konstigt att det är helg, o vet inte om jag kommer känna av att de helg så mkt :( Eller jo, ska ta det lugnare än i veckan iaf.. Ska träffa mamma om en stund för lite lunch o snack om morgondagen. Ikväll e jag bjuden hem till Elin för spel- o pizzakväll. Kan bli trevligt, men samtidigt är jag väldigt sugen på att bara sitta i soffan, äta godis o kolla på tv typ. Just eftersom jag inte kan göra det imorgon heller..

Imorrn är det dags för Sthlmsväng med mamma. Tyvärr blir det bara åka upp, ut till Globen o sen hem. Kommer inte komma hem förrän vid 2 på natten mot måndag. Sent! Tur att jag inte har skola färrän vid kl 15 på måndagen. Sen kan jag pusta ut en stund. Ser fram emot nästa vecka. Mycket roliga planer såsom Smillaträffa igen, middagsdejt o bio, Norrköpingtur o så en del saker jag nog glömt :)

Nej duschen nästa o sen stan..

Mmm hitta fru närmare, mkt enklare liksom ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback