Söt han är då!

Hm undrar om luften hemma hos mamma gör en tröttare än vanligt?! Eddie har typ sovit sen vi kom hem o jag har varit nära på de hela tiden. Enda ansträngningen jag orkade var att gå ner till Kikkobar för att köpa sushi. Har insett att jag verkligen älskar sushi, är sååå underbart gott.

När jag var där så ringde Naman mig för att fråga mig vart broccoligratängen är i matbutiken, hm hur ska jag kunna veta de? Jag vet vart den är på Ica vid mig men alla matbutiker har jag inte koll på, rolig han är då..

Söndag, o visst imorrn är en röd dag. Men faktiskt så gör det nada skillnad. För jag jobbar... Jobbar hela denna vecka! Hm blir som en vanlig arbetsvecka, 40 timmar liksom. O när man kommer hem, eller iofs förmiddagarna är bättre, ska de pluggas genuspsykologi. Vilken upphetsande vecka jag har framför mig!

Dagens ord: Libido

Jag saknar min k2p! Come home...

Riktigt imponerad faktiskt..♥

Ps Grattis Mamsen du fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback