Skönt att vi kan rädda dig gumsan ;)

Godmorgon mumsbitar :D

Vilken kul dag de ska bli idag.. Eller dag? Ne då ska jag ju bara jobba jobba joooooobba. Men sen blir det desto trevligare. Eller inte för de kommer bli så otrevligt på jobbet, kan nog blir riktigt skoj. Vi är många som jobbar o många utav dom tycker jag faktiskt om haha.

Efter jobbet kommer Hanna o då ska de inhandlas lite mat o så... Sen dags att dra hem till mig för lite preparty. Anne ska komma så fort Johan kommer hem o kan natta voffsingen. Då drar Anne iväg o förvandlas från den nykterhetskvinnan hon på senare tid klätt ut sig till. Eller som faktiskt vi alla gjort känns det som...

Intressant de där vad livet förändras, för inte allt för många år sedan så var en lördagskväll = festkväll, eller egentligen hela helgen var det. Kommer ihåg när de liksom inte var "Ska vi gå ut på lördag?" utan "När ska vi träffas?" Aja får väl se hur de blir ikväll, tvivlar på att jag kommer supa mig dyngrak.. De jag ser fram emot är o gå ut, träffa folk o dansa :P O att de är med två av mina favvomänniskor gör ju bara saken bättre!!

Ne nu måste jag nog rädda mina strumpor från Eddie, han hitta ett par o leker hej vilt med dom. Annars kommer jag nog gå till jobbet med håliga strumpor kan jag tänka mig... Han kollar på mig med en busig blick, betyder att han kommer göra något han inte får o de vet han! buskatt... Japp där kom de, hans nya grej är att leka med dammsugarsladden. Eller inte sladden utan den där smutsen åker.. Fattar? O hans lek går ut på att anfall o brotta ner den, men de är inte så bra eftersom jag inte vill få en trasig sådan.

Min snuttetopp :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback