Sannis ingen tryggis!

Trevlig tajm hos Sanna, o mat blev de!

Vi gick o handla i Konsumladan för att göra fiskbiffar, ris, sweet chili-sås o sallad. När vi stod där vid tonfiskhyllan o fundera hur mycket som behövdes. Sanna hade inga mängder som skulle vara i utan bara vilka saker där skulle va. Hon började lasta ner burk efter burk, när hon lagt ner fyra undra hon om jag trodde de räckte. Jag sa att de nog var för mycket, hon tvivla o la ner en femte. När jag påpeka att det var typ 190 gram i varje burk o att vi skulle få biffar på typ flera hundra gram så garva hon bara. När hon sedan stod i köket så insåg hon när hon gjorde smeten att de vart gansak mycket, så hon nöjde sig med fyra brukar. Okej vad blev resultatet? Jo sex styckna mastodontbiffar, varav vi åt en var. Hehe vi kom fram till att en burk räckt :D

Maten vart riktigt mums, o mätta de vart vi! Till maten kolla vi på femman, progammet om Världens största penis. Ojoj, asså vill man ha en sån stor? Njae tycker den va för stor måste jag säga!

Usch var lite läskigt att gå hem. Jag är inte den som annars tycker de, men idag gick jag en annan väg... Svängde av o gick Åsgatan så jag kom på baksidan av mitt hus istället, kortare bit.. Samtidigt lite läskigare bara för att de var där som dubbelmorden ägde rum. Fast det känns ganska ödsligt över lag där, liksom snår o buskar bara. Så jag ringde Sanna när jag gick där. Hon pyssla med annat, men mumlade lite i örat på mmig då o då. Helt plötsligt skriker jag rakt ut, shit vad läskigt!!! Okej nej nej ingen farlig gubbe som ska ta mig, utan min mobil har dåligt med batteri o vibrerar till mot mitt öra. Blir livrädd! Men nu kommer vi till Sanna o se till att jag överlever hemfärden, hon har inte ens hört att jag skrikit till, hm de känns ju tryggt ;)

Nej ska man sova snart? Ska ju upp o ringa imorrn, hm om jag orkar... Sen till skolan o sen träna kanske?!?

Usch kom tidigare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback