Politik men ingen oboy!

När jag vakna i morse hade jag ingen som helst aning om vilken dag det var! Först fick jag för mig att det var fredag o att jag skulle till jobbet o sen få ha helg, men nej... Sen kom jag på att det var måndag o inte jobbet som skulle besökas utan universitetet. Sista föreläsningen innan påskuppehållet...

Min morgon ägnade jag åt att kolla på Fi:s valberedning eller vad det var, eller kolla o kolla. Satt o iaktog den nån timme för att se vad de diskutera, hm ja jag är feminist. Men att rösta på Fi skulle jag aldrig få för mig! Då får de ändra sig lite faktiskt.. På tal om feminist, det är synd att det är ett så laddad ord. När man använder det så får man genast nån på sig känns det som. Men när man sedan frågar om vad de tycker om definitionen på ordet så håller de flesta med... Aja, enough with politics!

Frulledags! Hungrig, men har ingen mjölk hemma :( Så ingen oboy... Sen måste jag komma på nån jag kan ha med mig till skolan o äta, ska träna direkt efter o inte bra  att träna på fastande mage. Men ska nog promenera till Uni så jag får smita in nånstans o få lite krubb. Haha krubb, vilket lustigt ord egentligen!

Imorrn är det dags för hockey, wiiie seger hoppas vi på :P

O på lördag skulle jag gå till ett gym med mamma, vill att hon ska börja o hon ville ha med mig o kolla läget. Har väl lite mera koll än vad hon har :D

Sug åt dig, för jag menar det jag säger...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback