Påsklov!

Japp nu har jag påsklov!!! Jippi!

Okej att jag har saker jag borde göra, men jag ska faktiskt unna mig ett par dagar lov nu... Iofs kommer jag jobba typ 9 av 13 dar...

Haft en riktigt trevlig förmiddag, vi satt i gruppen 4 av 6 iaf så ganska bra deltagande. Strukturerade upp arbetet så nu har vi delat in den. Jag o John (japp Anne han som ser bra ut;)) ska skriva om psykologiska orsaker till orgasmproblem. Het okej, skriva ungefär en sida var men med 1,5 radavstånd så det är inte mycket. Gäller att välja de väsentligaste att skriva om.

Nästa gång vi har schemalagt är den 24e april, men då ett riktigt jobbigt litteraturseminarie. Men även de känns ljust nu efter att vi bestämde för att samarbeta i gruppen, så vi dela upp böckerna. Har frågor man kan förbereda så vi skriver ner våra funderingar o sen är de bara att maila runt. Känns mycket bra :)

Efter vi insett att vi inte fick ut mer så bröt vi upp, Marcus skulle låna en bok av mig (vi insåg idag att han bor på granngatan till mig) så John o jag fick skjuts ner till stan. På vägen till bilen gick vi o diskutera p-boter, haha o tror ni inte Marcus hade fått en haha.. ganska roligt, eller inte för honom men iaf :D

Hamna i resecentrum så jag bestämde mig för att dra hem til mamma, kolla om hon hade nåt roligt i sitt skafferi (tycker de borde vara lag på att föräldrar ska väluppfyllda skafferier med mera när barnen kommer dit för att kika ;) ). Fanns typ inget skoj alls ju! Lite russin var de roligaste, annars så var de ju samma sak som finns hemma hos mig också, knäckebröd, mjölk o saft... Har iaf lite ren tvätt nu, för den kan jag ju passa på o ta med mig hem igen...

Sitter då hemma hos henne o väntar på att Sanna ska bli klar för en träff. Hon ska förhoppningsvis följa med o ta testerna, o sen ska vi leta skor till henne. Hon har ju fått massa jobbintervjuer så hon måste ha några bra skor till dem. Hoppas hon e klar snart, vill ju ut i solen ju!!

Dejt ikväll? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback