O ni kallar mig porrmormor o KinkyLinda!!!

Okej okej innan ni börjar tjata om att jag ska ta de lugnt, jag vet att de kanske inte var den bästa lösningen.. Men nu är de försent i vilket fall :D

Okej va har jag gjort för dumt då? Först var jag i skolan, var väl okej. Blev bara väldigt trött, satt o diskutera uppsatser i 3-4 timmar typ. Var hur slut som helst o kände att de skulle bli skönt att komma hem o vila en stund. När jag satt på  bussen hem (jag vet, hade tänkt gå men jag orkade verkligen inte...) så ringde Tessan o undra om jag kunde jobba hennes pass. Hm jag sa ja.. Jag vet ånga mig när jag sa de, men men bara o dra dit. Så jobbade jag 7 timmar på de :D Fast de vara mest när jag började som jag mådde kasst, sista 2-3 timmarna var helt okej...

Nu ska jag ta en duschsnabbis innan jag ska hem till Sanna på middag. Fisk, så mumsigt!

Måste bara bara kommentera Susanne. Hon är så skön ibland. O man bli liksom förvånad men ändå inte. Idag kom det en kille o undra om han kunde få låna toaletten. Visst tyckte jag "Dra i den så går den upp" sa jag o tänkte inte på de.. Hör hur Susanne börjar skratta o fattar då att hon tänker på nåt HELT annat än att toalettendörren är öppen.. O ni kallar mig för Porrmormor o KinkyLinda?? :O
Häromdagen så sa jag till henne att jag döpt om Linnea, hädanefter så går hon under namnet Dingo (fråga mig inte vart jag fick de ifrån, men de bara kom) då kläcker Susanne "Dildo, ska vi kalla henne dildo?" Så mna vänner, inte bara jag som har livlig fantasi!

Sen har jag en fundering över folk egentligen. Idag var de några grisar som skräpat ner nåt förskräckligt runt ett bord på övervåningen, när jag håller på o städar runt de o bara har kvar att sopa (står vid bordet o har precis börjat) då kommer det en kille o sätter sig vid just de bordet. Ehhh varför? Finns liksom 30 andra bord som var helt rena, varför inte välja ett av dom så jag kunde städa helt klart runt detta?? O sen har jag en fundering, vissa kommer in o ska ha en stor läsk. Ser vi ut som tankeläsare? Hur ska jag kunna veta vilken dricka det är om man bara säger läsk??? För man kan ofta få svaret, XXX såklart.. Ehh vadå såklart?! Aja, en BK-arbetares funderingar bara..

En god nyhet, nu funkar milkshaken ;)

Jag tar hand om mig själv, inte vara orolig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback