O han är från Stockholm... ?!?!!

Kanske ska nämna nåt om vad jag gjorde annars igår, förutom springa in i folk :)

Träffa ju då Bengan. Vilken skön kommentar han kläcker när han ringer för att säga att de är på Konsert & Kongress. "Ja men asså det är en motorväg här utanför, massor av bilar liksom...". Han snackade om Vasavägen, hehe o grabben är från Stockholm!!! Jag övertyga honom om att de inte var en motorväg att sådana sällan förekommer inne i städerna på de sättet...

Sen drog vi hem till mig, satt o snacka o lekte med Eddie typ. Efter ett tag blev vi hungriga o drog ner för att köpa pizza... Massa annat folk som tänkt samma tanke. När vi väl kom hem med pizzorna så satte vi på Yrrol o slötitta på den. Vi hade inga riktiga planer utan satt o babbla mest..

Kom typ inget skoj på tvn, så de sluta med att vi satt o glodde på nåt program om hemsökta hus.. Hm Okända nånting tror jag de hette. När vi väl skulle sova vart jag jättepigg så jag låg o berätta skumma historier hahaha...

Vakna vid kvart över 7 av att hans polare säger att deras spelning börjar halv 9. Tänkte gå upp men palla inte så jag somna om på soffan o sov till 10 typ:)

Ne nu måste jag iväg, måste hinna till Systemet innan jag börjar jobba!

Trevlig filmkväll? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback