Nu vet jag varför jag vill bli rik!

Just nu har jag en ny passion i livet. Det är att gå o lägga sig i helt nytvättade lakan, finns det någon på denna planet som inte bara älskar känslan av att krypa ner i detta? Varje gång jag bäddat nytt så blir jag liksom helt uppspelt o förstår inte att jag inte bäddar nytt till varje natt. Men tyvärr skulle varken orken, ekonomin eller tiden fixa detta. Men blir jag rik någon gång (blir väl kanske då när jag blir USAs kung eller Sveriges president...;) ) så ska jag anställa mig en betjänt som bara har som uppgift att bädda nya lakan till mig varje natt... Det är min dröm just nu ;)

Sov som den prinsessa jag är, ojoj vad man var ego här på morgonen haha... Men sov iaf hur underbart som helst! O efter mycket om o men så kunde jag ju också somna med ro i själen, hade varit jobbigt om inte pelikanfallet löst sig ;)

Så vad är dagens to do då? Hm jobba jobba joooooobba.. Ska ju då jobba igen på en vecka, lite skoj igen faktiskt. Hm har jag börjat bli gammal? Jag själv som drar ihop en fest men sedan dagen innan så bangar jag o erbjuder mig att jobba istället? Jag är skum! Bara o inse...

Fast så jobbigt blir de inte, är bara några timmar till jag ska jobba så... Ikväll, jaa ni.. är ju fortfarande bjuden på fest o Platens om jag vill. Men får se är inte sugen på de. Kanske sushi, var ju faktiskt typ 1,5 vecka sedan :P

Nu kom posten, o jag ska duscha..

Bra nu ska du vara hemma hos mig ett tag :) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kan nog ordnas! På tal om mess diskussionen igår så är det såna grejjor man skriver mess om, inte blogginlägg=)

2006-04-28 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback