Nu har jag vaknat ;)

Hahahaha, jorå jag har varit vaken länge!

Skulle ju få sovmorgon idag den gick väl sådär, vid kvart över nio så ringde en jädra telefonförsäljare o ville byta telefonabbonemang på mig. Aldrig i livet, usch jag ska inte hålla på o byta o ha mig. Är så trött på telefoner som inte fungerar!

När jag väl gick upp så satt jag o kollade på nåt av de där ordprogrammen som går på tv. Då står de _ _ _ _LEK, då ringer de in nån o säger boll som ska ner under de blanka bokstäverna.. Ehh när började vi ha ord med 3 L??? BOLLLEK? Njae jag tror inte de.. Haha jag vet, men jag måste ju störa mig på nåt. Gjorde ju iaf att jag bytte kanal, har svårt för såna program måste jag säga!

Vad har jag annars haft för mig idag? Ätit lyxmat både till lunch o kvällsmat. Lunch blev sushi *smask* o till kvällsmat blev jag sugen på grillat, så de blev pepparbiff o potatissallad. Så nära jag kunde komma känns de som. Var tvungen att ringa till Hanna för o höra om pepparbiff är ko eller gris för att veta om man skulle steka igenom de eller låta de vara lite rosa :D Ja men de gör jag ingen hemlighet att jag är riktigt usel på att kunna kött o vad som ska vara vad... Riktigt gott blev de iaf :)

Annars var jag nere på jobbet, mötet var inställt så jag satt o softa mest. Drack en dubbelchoklad (vår varma choklad på jobbet kan verkligen rekommenderas!) o fixa scheman, insåg att de snart är Valborg. Är iofs en söndag idag, gör de nån skilland? För mig känns det som Valborg var något jag mer firade som ung? Eller firar man de i vår ålder också? För det är väl ingen dag man går ut på? Kan tänka mig att kolla på nån eld, men festa?!?

Visst ja, har haft mina nya skor idag :P Åh vad jag tycker dom är fina, men okej lite skovskav fick jag.. Men det ingår väl i nya skor?! :D

Aaaaah jag träffa Hanna på väg hem, hon anklaga mig för att blivit antifestig... Okej lite kanske, jag kontrade med att säga att vi ska gå ut o festa imorrn! Så de blev bestämt.. Mycket skoj!

Sen blir de ju lite fest på fredag också. Tydligt hade folk tänkt o sova hos mig efteråt.. Jaja ni får sova på ni... Upptäckte ju idag att jag ska jobba klockan nio dagen efter Sanna o Jimmys gemensamma födelsedagsfest nästa torsdag. Voine voine.. Men men, jag har vart trött på jobbet förr :D

Ingen bio förresten, vi kunde inte enas om bio så vi skippa de helt.. Men ikväll blir de Looooost! Miss mitt k2p att kolla på de me ju! Hoppas du har de bra nere i Skåne...

Tack för att du bryr dig om mig, din kommentar igår gjorde mig bra... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback