Najs påsk!

Home again, o både jag o Eddie är helt slut! Han ligger o sover för fullt o jag håller på o somna...

Gick ba o jobba, förutom att jag gick omkring som i en dimma de första timmarna. Hela dagen var segare än kola från djupaste Småland. Eller vilket fint ordspråk som nu kan passa in här.. Var typ en timme på alla de åtta som jag jobbade som det var ordentligt med folk på.. Annars kom de väl ett par per timme typ. Efter jobbet drog jag hem till Mamma på en gång. Åt mat, mumsig kyckling, svamp o kalkon i ugnen...

Fick ett påskägg också, orange med guldrosett på, hehe najs. Innehållet var skapligt, skulle inte valt 75 % av godiset som första handsval men men, efter ett tag så kan man äta de iaf. Eftersom jag hade namnsdag i Finland igår så fick jag även ett par strumpor från min moster o trisslotter från mamma. Vann 50 kronor, najs då var man rik :P

Annars gjorde jag inte mycket där, kolla på tv typ.. Somna i fotöljen vid midnatt typ så då gick jag o la mig. Fick en Eddie som hoppa på mig.. Sov så gott när mobilen börjar ringa vid 1. En full Bengan haha... Sen fick jag sova resten av natten. Väcktes först av att mamma berätta att frukosten stod på bordet. Mums, sällan man får en sån lyxfrukost. Som jag sa till Gustaf när han ringde, drack både juice OCH oboy.. Hängde kvar hemma hos mamma ganska länge. Avslutades med fika så nu har jag sockerchock... Borta bra men hemma bäst. Just nu sitter jag o funderar på om jag ska ner till Ica o kolla efter nåt salt som jämnar ut allt..

Ikväll blir de nog soft, om jag inte ska träffa Micke vill säga. Han är nere i Lkpg ett par dagar så då får man passa på. Men när vi snacka insåg vi att vi både är hur trötta som helst så vi kanske skjuter på de tills imorrn.

Neeej jag vill ha sushi! Hm har sushiställen öppna idag? Jo de borde de va? Aja ska ner på stan o kolla de snart. Va gott. Precis vad min översockriga mage kan vilja ha :P

Längtar faktiskt lite efter dig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback